Taaltraining van The Square Mile: kwaliteit gegarandeerd

Wanneer u een zakelijke taaltraining inkoopt bij The Square Mile staat kwaliteit voorop. The Square Mile is lid van de NRTO en wordt om de twee jaar door CEDEO gecertificeerd op klanttevredenheid. Deze combinatie van keurmerken garandeert dat u zaken doet met een professionele en duurzame organisatie die kwalitatief hoogwaardige taaltrainingen verzorgt.

Neem contact op

Zakelijke taaltraining? Kies uw taal!

Bekijk alle taaltrainingen

Zakelijke taaltraining? Kies uw taal!

Selecteer uw taalSluit


Alle leden van de NRTO hanteren dezelfde gedragscode en algemene voorwaarden. Om een CEDEO-erkenning te ontvangen moeten minimaal 80% van onze klanten tevreden of zeer tevreden zijn op 11 gebieden. Ook moet het bedrijf kunnen aantonen stabiel en financieel gezond te zijn waardoor u met vertrouwen uw zakelijk Engels, technisch Duits of basis Nederlands taaltraining kunt inkopen.

CEDEO-onderzoek 2015: 99,1% klanttevredenheid

Er zijn in Nederland naar schatting ruim 8500 commerciële opleidingsinstituten die een veelvoud aan maatwerk- en open opleidingen aanbieden. Om zicht te bieden op instituten die aantoonbaar naar tevredenheid van bedrijven en organisaties, cursussen, trainingen, opleidingen, organisatieadvies of coaching hebben verzorgd, voert CEDEO klanttevredenheidsonderzoeken uit onder inkopers van deze diensten.

Met een score van maar liefst 99,1% heeft The Square Mile de CEDEO-erkenning weten te continueren. Vijf keer op rij zo’n hoog klanttevredenheidspercentage: een continu uitstekend presterend bureau. Gefeliciteerd!

Thea Meijer
Adviseur CEDEO

In Q1 2015 voerde CEDEO een marktonderzoek uit onder de klanten van The Square Mile. De resultaten waren wederom zeer goed – 99,1% van onze opdrachtgevers zijn tevreden of zelfs zeer tevreden over onze diensten. U kunt hier de volledige rapportage van het onderzoek downloaden.

Score tevredenheid 1 2 3 4 5
Voortraject 60% 40%
Opleidingsprogramma 50% 50%
Uitvoering 50% 50%
Opleiders 50% 50%
Trainingsmateriaal* 10% 40% 20%
Accommodatie** 20%
Natraject 40% 60%
Organisatie en administratie 60% 40%
Relatiebeheer 60% 40%
Prijs-kwaliteitverhouding 70% 30%
Tevredenheid opleiding / samenwerking totaal 50% 50%

Aantal referenten ondervraagd: 10

1 = zeer ontevreden
2 = ontevreden
3 = noch ontevreden/noch tevreden
4 = tevreden
5 = zeer tevreden

* Drie referenten onthouden zich van een oordeel over het trainingsmateriaal.
** Acht referenten onthouden zich van een oordeel over de accommodatie.