Kwaliteit op #1

Uw tevredenheid staat voorop als u kiest voor een taaltraining van The Square Mile. Elk jaar trainen we meer dan 2000 zakelijke professionals en elke stap in het trainingsproces is gericht op het leveren van de hoogste kwaliteit. Uit onze klanttevredenheidsonderzoeken blijkt keer op keer dat wij deze belofte waarmaken. In 2019 beoordeelden meer dan 940 deelnemers de kwaliteit van onze taaltrainingen met een 8,5 gemiddeld. Onafhankelijke CEDEOonderzoeken tonen een klanttevredenheid aan tussen de 99,1 en 99,7 procent voor de afgelopen 16 jaar.

110 taaltrainers staan voor u klaar

Een taaltraining van The Square Mile is een samenwerking tussen u en uw taaltrainer. De trainer maakt zich vertrouwd met uw werkcontext en zet zijn eigen vakkennis in voor een taaltraining op maat. Alle 110 taaltrainers van The Square Mile zijn zeer ervaren, hoogopgeleide vakmensen. De keuze voor een taaltrainer maken wij uiterst zorgvuldig, waarbij wij kijken naar de wensen van uw bedrijf, de profielen van de deelnemers en de ontwikkelingen in uw sector. Al onze taaltrainers zijn meertalige professionals en vele hebben een zakelijke achtergrond, waardoor de aansluiting met uw bedrijf optimaal is.

Onbeperkte trainingslocaties

The Square Mile is uitgegroeid tot een taalinstituut van landelijk niveau. Wij bieden incompany taaltrainingen door het hele land, in en rond Amsterdam, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht en Zwolle. Wij zijn al op 140 verschillende trainingslocaties geweest en komen ook graag bij u. Of u nu een taaltraining wenst voor één persoon of voor 300. Een training op uw locatie bespaart tijd, verhoogt uw gemak en biedt meer mogelijkheden voor een praktijkgerichte taaltraining op maat. Wilt u uw training “op afstand” volgen? Sinds maart 2020 leveren wij meer dan 70% van onze trainingen via  MS Teams, Webex of Zoom.

23.000 mensen volgden taaltraining op maat

Vanaf de oprichting in 2002 volgden al meer dan 23.000 mensen een kwaliteitstaaltraining van The Square Mile. Waarom kiezen zij voor The Square Mile? Omdat wij door de jaren heen hebben geleerd wat wel en niet werkt. Wij luisteren naar u, adviseren de best mogelijke aanpak en organiseren dan een taaltraining op 100 procent maatwerkbasis. De inzetbaarheid van uw medewerkers zal verbeteren. Geen gedoe, tevredenheid gegarandeerd.

150 actieve klanten in laatste 2 jaar

The Square Mile bedient klanten in alle sectoren van de Nederlandse economie. In de afgelopen twee jaar telt ons klantenbestand 150 klanten met wie wij 4 jaar of langer actief samenwerken. Wij ervaren dat een duurzame samenwerking de voorkeur geniet. Wij kennen u en uw organisatie, bouwen de ervaring in uw sector uit en u weet exact wat u aan ons heeft. Bent u op zoek naar een taaltrainingspartner voor vandaag, morgen én volgend jaar? Ga dan voor een duurzame samenwerking met The Square Mile en zie de taalvaardigheid van uw medewerkers groeien.

99,3% klanttevredenheid

Bij het selecteren van een taalinstituut staat kwaliteit hoog op de lijst. Maar hoe definieer je kwaliteit? Vraag het maar aan onze klanten! The Square Mile doet al het mogelijke om tevredenheid te garanderen. Om de twee jaar laten wij onze dienstverlening keuren door onafhankelijk meetbureau CEDEO. En al 16 jaar lang halen wij een score van bijna 100% procent klanttevredenheid! Met de laatste 1 procent zijn wij bezig. Wilt u meer informatie over de klanttevredenheidsonderzoeken, u kunt hier de volledige rapportage van het onderzoek downloaden.

Taaltrainingen voor 1 tot 300 mensen

Bij The Square Mile kunt u terecht voor kwaliteitstaaltrainingen van 1 tot 300 deelnemers, die we online – op afstand – of  incompany − op uw locatie − verzorgen. U volgt de taaltraining dus individueel of samen met uw collega’s. Geheel afhankelijk van uw leerwensen, startniveau en beschikbaarheid adviseren en beheren wij een taaltrainingstraject op maat. Wij werken efficiënt en effectief. Tevredenheid gegarandeerd tegen een prijs die verrassend aantrekkelijk is. 

Sinds 2002 zelfstandig taalinstituut

The Square Mile is in 2002 opgericht door Richard Brame, die nog steeds actief betrokken is als directeur. In 2002 zag Richard een behoefte aan een professioneel taalinstituut voor incompany en online taalopleidingen. Inmiddels zorgt zijn bedrijf voor stabiliteit en groei in een markt waar veel gevestigde namen financiële problemen hebben gekregen. Richards filosofie: selecteer de beste mensen, waardeer ze en geef ze de ruimte om hun werk goed te doen.

11 specialisten voor trainingsadvies op maat

Wij werken met een team van 11 hoogopgeleide, betrokken en ervaren trainingsmanagers, die u met veel plezier ontzorgen. Zij staan klaar om uw vragen te beantwoorden, adviseren u in uw keuze voor een taaltrainingstraject en koppelen u aan een vakkundige taaltrainer die past bij u en uw bedrijf. U krijgt één contactpersoon toegewezen die uw taaltrainingstraject tot in de puntjes verzorgt en toezicht houdt op de kwaliteit. Tevredenheid gegarandeerd.

Wij maken werk van de 8,5 die u geeft

Deelnemers evalueren onze taaltrainingen op twee momenten: halverwege en aan het eind. De feedback gebruiken wij direct om het trainingsprogramma ook tussentijds te kunnen verbeteren. De beoordelingscijfers registreren we naar klant, trainer, logistieke opzet, lesmaterialen en nog veel meer. In de loop der jaren hebben meer dan 8000 deelnemers ons voorzien van gedetailleerde informatie over de kwaliteit van onze taaltrainingen. Het resultaat? Een gemiddelde van 8,5 op een totale tevredenheidsscore in 2019. Deelnemers belonen onze trainers zelfs met een 8,9. Tevredenheid gegarandeerd!