Taaltraining van The Square Mile: kwaliteit gegarandeerd
Wanneer u een zakelijke taaltraining inkoopt bij The Square Mile staat kwaliteit voorop. The Square Mile is lid van de NRTO en wordt om de twee jaar door CEDEO gecertificeerd op klanttevredenheid. Deze combinatie van keurmerken garandeert dat u zaken doet met een professionele en duurzame organisatie die kwalitatief hoogwaardige taaltrainingen verzorgt.
Neem contact opKies uw taal
Bekijk alle taaltrainingenKies uw taal
Selecteer uw taalSluit
Alle leden van de NRTO hanteren dezelfde gedragscode en algemene voorwaarden. Om een CEDEO-erkenning te ontvangen moeten minimaal 80% van onze klanten tevreden of zeer tevreden zijn op 11 gebieden. Ook moet het bedrijf kunnen aantonen stabiel en financieel gezond te zijn waardoor u met vertrouwen uw zakelijk Engels, technisch Duits of basis Nederlands taaltraining kunt inkopen.
CEDEO-onderzoek 2023, wederom CEDEO erkend!
Gezien de zeer positieve resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek en de
informatie die tijdens het bezoek is verstrekt, verwacht Cedeo dat de continuïteit van The Square Mile
voor de komende tijd voldoende is geborgd. Op basis van de positieve uitslag van het uitgevoerde Klanttevredenheidsonderzoek is het taleninstituut The Square Mile toegestaan voor de periode van twee jaar het predicaat ‘Cedeo-erkend’ te voeren; de periode in
overeenstemming met het uitgereikte certificaat. Lees het volledige CEDEO rapport!
CEDEO-onderzoek 2021: een score van 9,6!
Cedeo-keurmerk The Square Mile voor de 8e keer op rij verlengd met twee jaar.
The Square Mile mag ook de komende twee jaar het predicaat ‘Cedeo-erkend’ voeren. Dat is de uitkomst van een beoordeling door Cedeo, een onafhankelijke certificerende instantie voor de HR-sector. De beoordeling bestond uit een klanttevredenheidsonderzoek en een interview met de directie van The Square Mile.
Over Cedeo en het keurmerk
Cedeo beoordeelt opleidingsinstituten op kwaliteit, continuïteit en klantgerichtheid. Op basis daarvan beoordeelt Cedeo of een opleidingsinstituut het Cedeo-keurmerk mag dragen. Dit keurmerk staat gelijk aan een krachtige aanbeveling door collega-inkopers.
‘Al vanaf het begin af aan kent The Square Mile een hoge klantwaardering, zoals blijkt uit de Cedeo-klanttevredenheidsonderzoeken. In een prijsgevoelige markt steekt het bureau er al jaren bovenuit. The Square Mile is een solide partner gebleken omdat men kwaliteit en flexibiliteit hoog in het vaandel heeft staan.’ – Cedeo –
Bekijk hier het volledige CEDEO rapport The Square Mile 2021.
Score tevredenheid | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
Voortraject | – | – | 10% | 40% | 50% |
Opleidingsprogramma | – | – | 10% | 50% | 40% |
Uitvoering | – | – | – | 70% | 30% |
Opleiders | – | – | – | 40% | 60% |
Trainingsmateriaal | – | – | – | 60% | 30% |
Accommodatie | – | – | – | – | – |
Natraject | – | – | 10% | 70% | 20% |
Organisatie en administratie | – | – | – | 50% | 50% |
Relatiebeheer | – | – | – | 20% | 20% |
Prijs-kwaliteitverhouding | – | – | – | 50% | 30% |
Tevredenheid opleiding / samenwerking totaal | – | – | – | 50% | 50% |
Het tevredenheidsonderzoek van Cedeo bestond uit een interview met tien opdrachtgevers van The Square Mile. Zij hebben de dienstverlening van The Square Mile beoordeeld door tien verschillende aandachtspunten een score te geven van 1 tot en met 5:
1. zeer ontevreden
2. ontevreden
3. noch ontevreden / noch tevreden
4. tevreden
5. zeer tevreden
CEDEO-onderzoek 2019: een score van 9,6!*
Er zijn in Nederland naar schatting ruim 8500 commerciële opleidingsinstituten die een veelvoud aan maatwerk- en open opleidingen aanbieden. Om zicht te bieden op instituten die aantoonbaar naar tevredenheid van bedrijven en organisaties, cursussen, trainingen, opleidingen, organisatieadvies of coaching hebben verzorgd, voert CEDEO klanttevredenheidsonderzoeken uit onder inkopers van deze diensten.
In Q1 2019 voerde CEDEO een marktonderzoek uit onder de klanten van The Square Mile. Voor de zevende keer op rij heeft The Square Mile het Cedeo-certificaat weten te bemachtigen als erkenning voor de kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid van onze maatwerkopleidingen. U kunt hier de volledige rapportage van het onderzoek downloaden.
*100% all-over klanttevredenheid voor traject en samenwerking
Score tevredenheid | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
Voortraject | – | – | – | 50% | 50% |
Opleidingsprogramma | – | – | – | 50% | 20% |
Uitvoering | – | – | – | 40% | 60% |
Opleiders | – | – | – | 50% | 50% |
Trainingsmateriaal | – | – | 10% | 60% | 30% |
Accommodatie | – | – | – | – | – |
Natraject | – | – | 10% | 40% | 40% |
Organisatie en administratie | – | – | – | 60% | 40% |
Relatiebeheer | – | – | – | 30% | 50% |
Prijs-kwaliteitverhouding | – | – | 10% | 50% | 20% |
Tevredenheid opleiding / samenwerking totaal | – | – | – | 50% | 50% |
Aantal referenten ondervraagd: 10
1 = zeer ontevreden
2 = ontevreden
3 = noch ontevreden/noch tevreden
4 = tevreden
5 = zeer tevreden
CEDEO-onderzoek 2017: 99,3% klanttevredenheid
In Q1 2017 voerde CEDEO een marktonderzoek uit onder de klanten van The Square Mile. Voor de zesde keer op rij heeft The Square Mile het Cedeo-certificaat weten te bemachtigen als erkenning voor de kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid van onze maatwerkopleidingen. U kunt hier de volledige rapportage van het onderzoek downloaden.
“The Square Mile steekt er in een prijsgevoelige markt al jaren bovenuit doordat zij een solide partner is gebleken die kwaliteit en continuïteit hoog in het vaandel heeft staan.”
van Emst
Cedeo-onderzoeker
Score tevredenheid | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
Voortraject | – | – | – | 30% | 60% |
Opleidingsprogramma | – | – | – | 30% | 60% |
Uitvoering | – | – | – | 30% | 60% |
Opleiders | – | – | – | 30% | 60% |
Trainingsmateriaal | – | – | – | 60% | 20% |
Accommodatie | – | – | – | – | – |
Natraject | – | – | – | 40% | 50% |
Organisatie en administratie | – | – | – | 30% | 70% |
Relatiebeheer | – | – | 10% | 30% | 60% |
Prijs-kwaliteitverhouding | – | – | – | 60% | 40% |
Tevredenheid opleiding / samenwerking totaal | – | – | – | 50% | 50% |
Aantal referenten ondervraagd: 10
1 = zeer ontevreden
2 = ontevreden
3 = noch ontevreden/noch tevreden
4 = tevreden
5 = zeer tevreden
CEDEO-onderzoek 2015: 99,1% klanttevredenheid
“Met een score van maar liefst 99,1% heeft The Square Mile de CEDEO-erkenning weten te continueren. Vijf keer op rij zo’n hoog klanttevredenheidspercentage: een continu uitstekend presterend bureau. Gefeliciteerd!”
Thea Meijer
Adviseur CEDEO
In Q1 2015 voerde CEDEO een marktonderzoek uit onder de klanten van The Square Mile. De resultaten waren wederom zeer goed – 99,1% van onze opdrachtgevers zijn tevreden of zelfs zeer tevreden over onze diensten. U kunt hier de volledige rapportage van het onderzoek downloaden.
Score tevredenheid | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
Voortraject | – | – | – | 60% | 40% |
Opleidingsprogramma | – | – | – | 50% | 50% |
Uitvoering | – | – | – | 50% | 50% |
Opleiders | – | – | – | 50% | 50% |
Trainingsmateriaal* | – | – | 10% | 40% | 20% |
Accommodatie** | – | – | – | 20% | – |
Natraject | – | – | – | 40% | 60% |
Organisatie en administratie | – | – | – | 60% | 40% |
Relatiebeheer | – | – | – | 60% | 40% |
Prijs-kwaliteitverhouding | – | – | – | 70% | 30% |
Tevredenheid opleiding / samenwerking totaal | – | – | – | 50% | 50% |
Aantal referenten ondervraagd: 10
1 = zeer ontevreden
2 = ontevreden
3 = noch ontevreden/noch tevreden
4 = tevreden
5 = zeer tevreden
* Drie referenten onthouden zich van een oordeel over het trainingsmateriaal.
** Acht referenten onthouden zich van een oordeel over de accommodatie.