Accountcoördinator gezocht
Leestijd 2 minuten |  
bericht ouder dan 6 maanden

Accountcoördinator gezocht

Ben je klantgericht en administratief sterk? Werk je graag in een team waar je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat doe je als accountcoördinator?

Als accountcoördinator ben je lid van ons accountteam. Het team onderhoudt contact met klanten, volgt trends in de markt, organiseert taaltrainingen en stuurt het trainersteam aan. Afhankelijk van je ervaring en ambities ga je aan de slag in een ondersteunende rol of een meer strategische rol. Samen met je collega’s zorg je voor een fantastische klantervaring van begin tot eind.

Wie zijn wij?

Wij zijn The Square Mile. Wij trainen onze klanten om professioneel te communiceren in vreemde talen, waaronder Engels, Nederlands, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Russisch, Chinees en Arabisch. Wij zijn een informeel bedrijf. Ons team van tien collega’s kenmerkt zich door vertrouwen en vrijheid: binnen de kaders van kwaliteit, transparantie en eerlijkheid doen wij alles om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Er is volop ruimte voor ondernemen en een gezonde balans tussen werk en privéleven.

Verantwoordelijkheden en taken

Als accountcoördinator werk je nauw samen met je collega’s van het accountteam. Jullie zorgen ervoor dat The Square Mile goed blijft inspelen op de taaltrainingsbehoeften van huidige en toekomstige klanten. Daarnaast organiseer je zelfstandig of samen projecten voor 1 tot 150 deelnemers. Zodra een training van start gaat, controleer je of alles naar verwachting verloopt en stuur je waar nodig bij.

 Op dagelijks niveau ben je verantwoordelijk voor:

  • Nieuwe aanvragen aannemen en offertes opstellen
  • Intakes organiseren, de resultaten daarvan samenvatten en cursusvoorstellen opstellen
  • De planning bijhouden en bespreken met trainers, boeken en cursusmateriaal regelen en op tijd verzenden
  • Klant- en cursistgegevens invoeren en bijhouden, contacten met deze relaties onderhouden (vooral via telefoon en e-mail), trainers ondersteunen en cursusverlengingen stimuleren
  • Evaluaties houden en de uitkomsten afstemmen met trainers en klanten
  • Collega’s ondersteunen en waar nodig samenwerken
  • Samen met collega’s schriftelijke communicatie in het NL en/of EN opstellen en nalopen. 

 Afhankelijk van je ervaring en ambities heb je ook een strategische rol of groei je daarnaartoe. In die rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Relatiebeheer met verschillende klanten, zo nodig nabellen van potentiële klanten
  • De directie ondersteunen bij klantcontacten, bedrijfsprocessen, contact met onze trainers en overige activiteiten
  • Bijeenkomsten en workshops voor trainers organiseren om relaties op te bouwen en te onderhouden

Je hebt dagelijks overleg met de andere accountcoördinatoren in het team en rapporteert aan de directeur.

Kwalificaties en vaardigheden

  • Je hebt uitstekende administratieve vaardigheden
  • Je bent deadline gedreven en stressbestendig, je weet hoe je prioriteiten stelt
  • Je hebt oog voor detail maar je behoudt het overzicht
  • Commercieel inzicht: je bent ondernemend, proactief en relatiegericht
  • ICT-vaardigheden: je hebt systemen snel onder de knie en bent vaardig met Word en Excel
  • Je beheerst het Nederlands in woord en geschrift op professioneel niveau en hebt zeer goede kennis van het Engels

Kennis van de trainingswereld in het algemeen (en van taaltrainingen in het bijzonder) is welkom maar niet noodzakelijk.

Salaris en arbeidsvoorwaarden

Deze functie is voor 24 tot 32 uur per week. Je werkt minstens drie vaste dagen van zes uur (waarvan in elk geval de dinsdag) en bent vrij om je andere uren in te plannen. In overleg kun je je werkdagen verschuiven om bijvoorbeeld een lang weekend mogelijk te maken. Thuiswerken is voor ons al 19 jaar de norm. Je werkt vanuit huis en spreekt regelmatig af met collega’s op een locatie die voor jullie het handigst is. 

Het maandsalaris ligt tussen € 2800- en € 4200,-  afhankelijk van je ervaring en verantwoordelijkheden, op basis van een 40-urige werkweek. Je krijgt vijf weken vakantie per jaar, een toeslag voor thuiswerken (je krijgt ongeveer 2,2% van je brutosalaris netto uitgekeerd) en in juni ontvang je vakantiegeld (8% van je brutosalaris). Je krijgt een laptop en telefoon van de zaak en een jaarlijks opleidingsbudget van € 1000,-. Vanaf je tweede jaar neem je deel aan ons winstdelingsprogramma.

Interesse? Stuur je cv met motivatie naar rbrame@thesquaremile.nl voor 10 december 2021.