Tevredenheid gegarandeerd – CEDEO-erkenning 2011

Kwaliteit is zeer belangrijk bij het selecteren van een leverancier van taaltraining. Om te weten of een leverancier deze kwaliteit biedt, kunt u referenties opvragen. Van zijn kant kan de leverancier onafhankelijk onderzoek laten doen. Om de twee jaar geeft The Square Mile CEDEO daarom de opdracht onze dienstverlening onder ons klantenbestand te onderzoeken. 

Neem contact op

Kies uw taal

Bekijk alle taaltrainingen

Kies uw taal

Selecteer uw taalSluit

In 2007 en 2009 was de klanttevredenheid 100%, in 2011 is het weer raak

Bij een CEDEO-onderzoek wordt bekeken hoe klanten de samenwerkingsrelatie, dienstverlening en prestaties van een opleidingsinstituut waarderen. Verder moet het instituut voldoen aan criteria rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid. CEDEO geeft pas een CEDEO-erkenning af als tenminste 80% van de benaderde opdrachtgevers zegt ‘tevreden’ of ‘zeer tevreden’ te zijn.

2011 onderzoeksresultaten: taaltrainingen zeer geslaagd

We zijn zeer tevreden over de resultaten in 2011. Het voortraject, het opleidingsprogramma en de uitvoering werden opnieuw zeer goed bevonden. Onze opdrachtgevers vinden onze kostenstructuur heel overzichtelijk, en zijn zeer te spreken over het niveau dat na afloop van de trainingen is behaald. Verder wordt het goede contact tussen The Square Mile en onze klanten zeer gewaardeerd. Alle deelnemers van het onderzoek zouden The Square Mile aanbevelen.

Zelf lezen?

Indien u de volledige rapportage wilt ontvangen, kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.